Lördagen den 5 juni 2010

Idag har det varit usel uppdatering, ska försöka lova att det blir bättre imorgon, för nu ska jag försöka att sova, läs försöka, i och med att jag har nästan har bränt hela mig idag när jag har delat ut reklam. Annie har lovat att hon ska uppdatera bloggen imorogon eller på måndag också! Jag ska hem till henne imorgon och sova där, på tisdag ska jag kanske hänga där också och sen får det bli packning på torsdag så har endast onsdag som inte är planerad nu inför Mallorca, det är helt sjukt!
Hahah, här får ni em bild jag bjuder på!

Kommentarer
Postat av: hanna

det tycker jag absolut att du ska göra:)

fin blogg!

2010-06-06 @ 13:15:21
URL: http://captainpurple.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0