Onsdagen den 9 juni 2010

OBS! Långt inägg!
Det har varit usel uppdatering på bloggen på sistonde! KAn bero på att Los Primos nästan har umgåtts hela tiden, jag sov hos Annie till i måndags, vi bestämde oss för att åka till Center Syd, men vi missade bussen i ösregnet, vi gick, blev sjukt blöta åt på donken, köpte ett kilo godis och åkte hem för att baka muffins, städade lägenheten, jag sprang till bussen som var en kvar sen, jag kom hem. Dagen efter träffades vi utanför Annies skola, jag kollade på film med Annies klass, vi gick tidigare Donald kom och hämtade oss, vi åkte till Helsingör med hela familjen Annies familj, mysigt, de körde sedan hem mig och jag var ute och sprang. Idag vaknade jag upp utav att vattnet tog slut, ni hörde rätt en ledning hade läckt och några gator bort var det vatten på hela gatan, jag cyklade till biblioteket, tog det lugnt och var tvungen att äta ute eftersom man behöver vatten för att laga mat, sen var jag ute och gick med Sofia i nästan två timmar, välbehövlig och sedan har jag försökt att packa. Imorgon blir det info ang cabaren och sen Entré för att fixa lite saker inför resa, sedan träna och köpa tidniningar, måste sova tidigt åker hemifrån vid fyra tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0