Torsdagen den 10 juni 2010

Om ett år tar jag studenten, om ett år och 41 minuter är jag arbetslös, bara så att ni vet!
Om några timmar ska jag gå upp för att åka till Mallorca, kommer hem igen nästa fredag. IDag har jag fixat massa saker, typ lämnat tillbaka saker inne på H&M och på G-Star. Nu ska jag fortsätta att vika kläder och att packa, vi hörs om en vecka och då hoppas jag på att
jag är lite brunare..
Vacker bild eller hur? Den bjuder jag på. Men vet ni va? Jag var glad och lycklig för att jag spenderade tid med min underbara kusin som alltid har funnits där sedan hon föddes. Alla minnen av min uppväxt är med min kusin, och det är ganska självklart för att hon är endast tre år och fyra månader och fyra dagar yngre än mig!
Annie glöm aldrig att jag alltid finns här och du är bäst och underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0