Torsdagen den 3 juni 2010

Godmorgon på er! Jag vaknade för en timme sedan, detta var riktigt sjukt det vill säg att jag har sovit mer än 12 timmar i natt. Så jag gick upp och åt spagetti och köttfärssås till lunch och nu sitter jag ute i solen och hoppas på att få lite färg på benen, tänkte sitta här i några timmar till innan jag ska springa min mil, tyvärr har jag inte sprungit hela milen sedan i lördags, för i söndags fix till morsdag, det regnade och jag var på ett extra långt medelpass, måndags endast 8 km så att jag skulle hinna hem och fixa mig innan skolan, tisdags det regnade sjukt mycket gick på core istället igår blev det endast 4 km som jag sprang och sedan gick jag ut och gick ca 3 km på kvällen, men idag ska jag ska springa milen igen, go mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0